PracaGrupypl.praca.dyskusjeoboz pracy... › Re: oboz pracy...
  • Data: 2002-07-07 19:18:49
    Temat: Re: oboz pracy...
    Od: "Agnieszka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tobie, poniewaz chodzisz codziennie do pracy, ktora Cie nie interesuje,
    > robisz rzeczy, ktorych nie lubisz robic, spotykasz ludzi, ktorych nie
    > lubisz.
    A kto powiedzial ze moja praca mnie nie interesuje? Kto powiedzial ze nie
    lubie pracowac z tymi osobami z ktorymi pracuje? Wybacz ale praca tylko i
    wylacznie dla ludzi lub dla "bo ja lubie ta prace" nie jest normalne, bo w
    takiej sytuacji wielu ludzi pracowaloby za 600 na raczke. Chyba pracuje sie
    dla kasy???

    > A pracodawcy, poniewaz osoba zmotywowana tylko i wylacznie finansowo jest
    > bardzo zlym pracownikiem. Nie bede sie rozpisywal dlaczego, bo to po
    > pierwsze jest oczywiste, a nawet jezeli nie, to i tak wiele razy juz bylo
    > walkowane na liscie.
    Jakbym czytala poradnik z zakresu zarzadzania personelem, tylko one sa juz
    troszke przestarzale i maja sie nijak do naszej rzeczywistosci.

    Agnieszka