PracaGrupypl.praca.dyskusjeoboz pracy... › Re: oboz pracy...
  • Data: 2002-07-05 09:35:40
    Temat: Re: oboz pracy...
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > warto?ç na rynku pracy.
    > my?l nie przejdzie, aby
    >

    > Dla Twojej informacji mam 24 lata, jest to moja 3 praca, obecnie koncze
    > studia magisterskie, znam 2 jezyki obce, ciagle jakies kursy, doszkolenie a
    > moja p 1/2 aca jest jedna z wyzszych na tym stanowisku. I jedyne co mnie trzyma
    > w tej firmie to jest wynagrodzenie...

    To ja Ci serdecznie wspolczuje. I bardzo wspolczuje Twojemu pracodawcy.

    Tobie, poniewaz chodzisz codziennie do pracy, ktora Cie nie interesuje,
    robisz rzeczy, ktorych nie lubisz robic, spotykasz ludzi, ktorych nie
    lubisz.

    A pracodawcy, poniewaz osoba zmotywowana tylko i wylacznie finansowo jest
    bardzo zlym pracownikiem. Nie bede sie rozpisywal dlaczego, bo to po
    pierwsze jest oczywiste, a nawet jezeli nie, to i tak wiele razy juz bylo
    walkowane na liscie.

    pzd
    MM