PracaGrupypl.praca.dyskusjeobnizka pensji !!! › Re: obnizka pensji !!!/degradacja
  • Data: 2005-12-30 08:51:46
    Temat: Re: obnizka pensji !!!/degradacja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nemi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dp2rbr$930$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Mam podobny problem, u nas jeszcze nie ma oficjalnych infomacji, ale wiem
    > ze na pewno kazdy pracownik bedzie zdegradowany i bedzie mial obnizona
    > pensje. kierownik ->specjalista, specjalista->zwykly pracownik.
    >
    > Jestem strasznie tym poruszona bo zarabiam grosze i nie wyobrazam sobie
    > zarabiac jeszcze mniej.
    >
    > Stad moje pytanie nie wiem jak sie zachowac, czy moge nie sie nie zgodzic
    > na nowe warunki ??? i zachowac prace- czy ktos wie cos na ten temat

    To jest po prostu wypowiedzenie zmieniajace, wypowiadaja Ci obecne warunki
    pracy dajac opcje przyjecia zaproponowanych nowych. Nie da sie nic zrobic
    poza poszukaniem innej pracy, chyba ze pracodawca popelni jakies razace
    naruszenia przy procedurze i wtedy mozna sie procesowac, jesli ktos ma
    ochote. Ale IMHO firma, ktora robi taka akcje na tak wielka skale, ma
    olbrzymi problem finansowy i lepiej uciec z niej jak najszybciej, bo wkrotce
    zamiast obnizek pensji bedzie problem z ich wyplacaniem.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com