PracaGrupypl.praca.dyskusjeobnizka pensji !!! › Re: obnizka pensji !!!/degradacja
  • Data: 2005-12-30 16:20:54
    Temat: Re: obnizka pensji !!!/degradacja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dp2t90$kn6$1@nemesis.news.tpi.pl Darek <b...@m...pl>
    pisze:

    > a moze lepiej uciec na L4 ? mam powazne klopoty ze zdrowiem (ide do
    > szpitala na badania na 1 dzien), ale nie chcialem chorowac przewlekle,
    > bo juz raz tak mialem, z czegos emeryture musze miec ...
    To zależy. Od kwot, od okresu wypowiedzenia, od Twojej sytuacji finansowej,
    możliwości znalezienia nowego zatrudnienia. Jeśli się zdecydujesz na uniki
    to możesz przeciągnąć sprawę o dopuszczalny okres niezdolności do pracy nie
    dający pracodawcy prawa do rozwiązania stosunku pracy bez wypowiedzenia (36
    dni + 180 dni, wyjatkowo 36+270 dni, niekiedy jeszcze +3 miesące) plus okres
    wypowiedzenia (max. 3 miesiące). Maksymalnie to ~490 dni, ale to już
    mistrzostwo świata, chyba, że zdrowotnie naprawdę jesteś wrakiem.
    Przed wypowiedzeniem to ja znam tylko jeden w większości wypadków skuteczny,
    zgodny z prawem i długofalowy sposób obrony.

    Jotte