PracaGrupypl.praca.dyskusjenauka języków obcych › Re: nauka języków obcych
  • Data: 2003-06-08 05:37:20
    Temat: Re: nauka języków obcych
    Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Elektroniczny podreczny slownik z wymowa. Ale koniecznie taki co tlumaczy
    angielskie/niemieckie wyrazy uzywajac angielskich/niemieckich definicji i
    synonimow.
    Na przyklad do angielskiego ten jest bardzo dobry:
    http://www.dealtime.com/xPF-Franklin_LM_6000B
    Chodzi o szybkie tlumaczenie bez uzywania polskiego.