PracaGrupypl.praca.dyskusjemowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci... › Re: mowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci...
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: mowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci...
    Date: Wed, 24 Oct 2007 20:38:12 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 24 Oct 2007 18:18:30 +1300, Immona <c...@n...gmailu>
    w <ffmkjk$el3$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Probujesz podac generalna definicje, tymczasem "znajomosc" czegokolwiek
    > w ogloszeniu o prace moze oznaczac rozne rzeczy w zaleznosci od reszty
    > tresci zawartych w ogloszeniu. Byla tu niedawno dyskusja o "znajomosci
    > Excela" i wynikalo z niej, ze moze to oznaczac, ze kandydat wie, co to
    > jest adres komorki i umie uzyc funkcji SUM, a moze to oznaczac, ze
    > kandydat ma biegle tworzyc zaawansowane makra. Widzac "znajomosc" w

    No.

    > ogloszeniu trzeba zdroworozsadkowo ocenic, jaki poziom znajomosci bedzie
    > w praktyce potrzebny na stanowisku opisywanym przez ogloszenie. Sadze,
    > ze w ogloszeniu omawianym w tym watku chodzi o ten poziom, o jakim ja
    > mowilam: pobiezna orientacja wynikajaca z przeczytania ze zrozumieniem.
    > Gdyby ktos chcial osobe o takiej znajomosci, jaka Ty opisujesz, wsrod
    > innych wymagan byloby wyksztalcenie prawnicze.

    Jeżeli pracowałaś w budżetówce, to jestem skłonny przyznać ci rację.
    Ja robiłem w jednostce która beła częściowo finansowana z budżetu, ale
    jak czegoś potrzebowałem, to byłem ogólnie sam.
    Nie od dzisiaj wiadomo, że jak człowiek się przyzna do umienia czegoś,
    to to będzie musiał już zawsze robić.

    Nadal uważam uważanie, że z podanym zakresem kompetencji to ma być
    przeciętny student za nadużycie.

    > I.

    ja czyli jakub
    Revoke.