PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
  • Data: 2004-09-18 21:04:34
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    On 2004-09-18, Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Potem, żeby zmienić FAQ i na tej podstawie zmienić zasady moderowania. W
    > takim wypadku w ogóle nie trzeba pisać RFD, tylko na grupie przedyskutować i
    > przegłosować FAQ.
    Ja przepraszam, ale jakie przegłosowanie FAQ? O ile dobrze pamiętam (niech
    mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę), to grupa została założona jako
    moderowana. I pierwszy moderator ustanowił pewne kryteria puszczania
    ogłoszeń, które w pewnym momencie zostały spisane i udostępnione publicznie
    jako FAQ. To nie rząd i wotum zaufania :] Jeżeli nie podoba Wam się stan
    faktyczny, to macie do wyboru następujące możliwości:
    - zgłosić RFD celem odmoderowania grupy,
    - zaproponować nowego moderatora do grupy,
    - pomóc moderatorowi i poprawić mu ten skrypt (ktoś nawet się ofiarował,
    że postawi takiemu poprawiającymi piwo)
    - przyjąć stan faktyczny i skończyć pieniactwo.

    Poza tym przypominam, że moderator (niezależnie kimkolwiek on nie jest)
    zajmuje się grupą li tylko dla szacunku i poważania społecznego. Ogłoszenia
    na grupie dostępne są za darmo. I dla nadających, i dla umieszczających.
    Kropka. Wyborcza umieszcza ogłoszenia o pracy raz w tygodniu, musi za to
    zapłacić i dający ogłoszenie, i poszukujący pracy. I ludzie jednak płacą
    za to, żeby umieścić to ogłoszenie, a inni płacą, żeby je przeczytać.
    Choć czasem trzeba poczekać 7 dni. A Wy robicie szopki o to, że ogłoszenia
    na ppo ukazują się z 5dniowym opóźnieniem. Ych, polskie piekiełko...

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Przepraszam za ostatni akapit, ale po prostu nie zdzierżyłem...
    --
    http://blabluga.hell.pl/ksionszki/ - uaktualniane: 2004.09.16