PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
  • Data: 2004-09-19 17:41:28
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Sep 2004 13:43:42 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:opsei5kjvy4iukdk@krzysztofc...

    > Tylko czy rzeczywiście potrzebne do Twoich propozycji jest RFD i
    > głosowanie?
    > Bo jeśli ja dobrze rozumiem, to zatrzymaliśmy się w końcu na propozycji
    > zmiany FAQ, którą proponowałeś tutaj: news:opsc9dg7q84iukdk@krzysztofc.
    > A FAQ można spokojnie zmienić bez RFD, wręcz chyba nie ma przypadku
    > grupy, w
    > której FAQ zawiera się w RFD.
    > Chyba że ja coś źle pamiętem (sorry, ale to zamieszanie było takie, że ja
> [...]

    Wymienialismy posty na ten temat w jednym konkretnym watku.
    Nie mieszaj do tego zmiany FAQ, ktorej w tym watku nie poruszalem w ramach
    propozycji RFD - pytales o RFD i odpowiadalem odnosnie RFD. FAQ to osobna
    bajka i o pomoc w jego zmianie cie nie prosilem.

    i dalsze w watku

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##