PracaGrupypl.praca.dyskusjemasz firme a nie masz strony internetowej ?? › Re: masz firme a nie masz strony internetowej ??
  • Data: 2005-04-24 15:39:42
    Temat: Re: masz firme a nie masz strony internetowej ??
    Od: "Therminator" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakimi studentami jestescie?? Pierwszy rok Techniki Rolniczej i Leśnej ?

    Pierwsze 3 pozycje z portfolio zabijaja jakoscia - cena faktycznie
    proporconalna do jakosci.

    Ciekawe czy jak ebay - musicie wyedukowac klientow do nowej "jakosci" :D

    Nie wiem na poziomie jakiego samouczka operujecie - ale to chyba sprzed 5-7
    lat - sadzac po "technikaliach"
    Kto uzywa kodowania -1250?
    Czy obejrzeliscie np w mozilli czy operze strony Waszych klientow?
    Modlcie sie, zeby Wasi klienci tego nie zrobili - bo z sadu nie wyjdziecie
    (za dzialanie odstraszajace).
    Ja jakbym wszedl na strone Waszego klienta - to bym stwierdzil: jaka strona
    taka firma - i omijal ja z daleka.

    Pozdrawiam
    Michal

    PS. Za spamowanie mozna w tej chwili miec troche problemow.
    Inna sprawa to fakt ze spamujecie na grupach, ktore zyja dzieki pewnej rupie
    (paredziesiat - pareset) osob a reszta to wolne elektrony i ci pierwsi moga
    sie zdraznic.