PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres › Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
  • Data: 2007-01-22 20:19:14
    Temat: Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 Jan 2007 12:00:36 -0800, "berliner.mauer" <b...@g...com>
    wklepał(-a):

    >"Pracownik zobowiązuje się pracować w XXX w okresie finansowania
    >przedmiotowego kursu (szkolenia) oraz co najmniej 3 lata po jego
    >zakończeniu"
    >
    >"Jeżeli w przeciągu 3 lat od zakończenia kursu stosunek pracy z
    >Pracownikiem zakończy się z przyczyn innych niż leżące po stronie
    >XXX, Pracownik zobowiązany jest w terminie 14 dni licząc od daty
    >zakończenia umowy o pracę do zwrotu kosztów szkolenia pomniejszonych
    >o amortyzacje kosztów w okresach miesięcznych"

    OK, więc raczej dość standardowy zapis. Tylko kwota zniechęcająca. W takiej
    postaci to jest coś jak weksel w Samoobronie. :> I teraz wyobraź sobie
    zwolnienie dyscyplinarne z wymyślonych z sufitu powodów...

    >To wiem. Ale na taki argument pewnie od razu zostanie sporządzona
    >umowa z dniem dzisiejszym...

    Taka umowa powinna być przedstawiona przed szkoleniem - czyli faktem powodującym
    powstanie ewentualnego zobowiązania.