PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
  • Data: 2007-06-20 21:16:43
    Temat: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Od: Scowron <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-06-2007 o 22:17:19 Any User <t...@t...pl> napisał(a):

    > Ależ właśnie z faktu użycia szablonu można bardzo dużo wywnioskować.

    Nie wiem jaki odsetek ludzi w ten sposób komponuje LM, ale wydaje mi sie
    że jest to spora część. Co wobec tego? Czy są oni na starcie skreślani,
    dyskryminowani itp... ?
    W ten sposób obniżami wartość ludzi którzy mogą mieć spore praktyczne
    umiejętności.
    Z drugiej strony ktoś kto szuka/zmienia pracę wysyła kilka/kilkanaście
    podań i nie sądzę żeby ktoś tworzył zawsze coś oryginalnego. Fakt że można
    napisać raz a dobrze, ale wg mnie trzeba mieć spore zdolności
    polonistyczne których osoby z wykształceniem raczej nie mają, żeby
    skrobnąć 'poemat'.
    p.s. doświadczenia z rekrutacji nie mam, jedynie z drugiej strony stolika,
    ale rozsądnie myśląć automatycznie nasuwaja mi się takie wnioski
    --
    Scowron