PracaGrupypl.praca.dyskusjelicencjat, jak zacząć, jak wybrać temat? › Re: licencjat, jak zacząć, jak wybrać temat?
  • Data: 2003-09-24 09:57:24
    Temat: Re: licencjat, jak zacząć, jak wybrać temat?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil wrote:
    > Marzeno, zawsze sie dziwnie pytaniom o temat pracy licencjackiej albo
    > magisterskiej.

    eee gadanie. Ja wiedzialem, ze chce pisac "cos" z PRu, a pozniej doszlo, ze
    z bankowosci wirtualnej. No i tak zostalo ;) W zyciu nie myslalem, ze
    moglbym pisac o tym o czym teraz pisze... Tak samo ona moze interesowac sie
    psychologia zarzadzania i nie wiedziec o czym dokladnie chce dale pisac. U
    mnie byl przypadek dostalem wizytowke do rzecznka jednego z bankow. Zanim
    zabralem sie do pisania do niego - zmienil bank ;) No ale juz tak zostalo.

    P.S. Proponuje jakis przyszlosciowy sektor - zeby sie wstrzelic w cos, czego
    jeszcze nie ma na rynku.
    P.P.S. I tak na wiekszosci znanych mi prywatnych uczelni jest tak, ze
    promotor daje zakres tematow a "ofiara" musi na ten temat pisac. :)