PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec pracy i zasilek chorobowy › Re: koniec pracy i zasilek chorobowy
  • Data: 2003-07-08 11:58:26
    Temat: Re: koniec pracy i zasilek chorobowy
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:beci91$ng$1@inews.gazeta.pl...
    > ZUSowi?
    >
    > ZUS., zwolnienie + swiadectwo pracy
    > Podadza ci, jaki druk musi przeslac dotychczasowy pracodawca, aby mogli w
    > zus ustalic wysokosc naleznego chorobowego (zarobki za 6 miesiecy
    > szczegolowo na specjalnym kwicie)

    Ja mysle, ze pracodawca powinien to wiedziec sam. Dostaje L4, wyplaca do 18
    lipca i przesyla do ZUS-u razem z drukiem Z-3. Tam sie zaznacza, ze
    zatrudnienie ustalo, z jakim dniem, podaje wynagrodzenie, itp. Czy na pewno
    swiadectwo pracy jest potrzebne ZUS-owi? Nie jestem pewna, ale wydaje mi
    sie, ze nie.
    pzdr
    Kasia