PracaGrupypl.praca.dyskusjekomunikatywny angielski › Re: komunikatywny angielski
    From: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: komunikatywny angielski
    Date: Tue, 9 Jan 2007 14:23:55 +0100

    Komunikatywny angielski nie pochodzi od słowa komunikacja (wtedy byłby
    komunikacyjny angielski i rzeczywiście można byłoby się prymitywnie
    porozumieć nawet przy pomocy słownika lub gestów) tylko od słowa
    komunikatywność co oznacza zupełnie co innego!

    Komunikatywność to zdolności interpersonalne, które pozwolą na dobry
    kontakt, czyli brak barier w samym akcie komunikowania się. Idąc dalej,
    komunikatywny angielski to taki, którego stopień znajomości pozwala na dobry
    kontakt, czyli brak barier w samym akcie komunikowania się w języku
    angielskim.

    Pzdr.
    SebJak
    ----