PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie sa stawki godzinowe w USA? › Re: jakie sa stawki godzinowe w USA?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jakie sa stawki godzinowe w USA?
    Date: 07 Nov 2002 03:04:05 -0800

    "Tomasz Swidzinski" <s...@j...pl> writes:

    > to ja wyjasnie moja syt.
    > mam zlecenie z usa i facet powiedzial mi ze grafik zarabia tam od 12$/h
    > pracuje w 3d i wydaje mi sie ze jak na tamte warunki to nieco malo.

    bo to malo.
    ALE: jak robisz jako grafik, to zwykle nie placa ci od godziny tylko
    za konkretne zlecenie/projekt. i za kazdym razem se negocjujesz umowe
    od nowa.

    od godziny to placa grafikom etatowym, i to placa znaaaacznie
    wiecej. zreszta jak jestes zatrudniony na etat, to oferta przedstawia
    sie w sumach brutto za rok, a nie za godzine.

    normalnym jest, ze cala kupa firma z usa robi tzw. outsourcing roznych
    prac poza granice kraju (np. do indii) bo moga za to placic pieskie
    pieniadze.

    inna sprawa, ze jak zarzadasz za duzo za projekt, to sie wypna, bo
    grafikow w usa na miejscu to nie brak.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net