PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: jak myślicie
  • Data: 2005-10-28 15:01:07
    Temat: Re: jak myślicie
    Od: "DO" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Każda grupa na pewnym poziomie znajomości tematu jest grupą zamkniętą.
    > Np. sosjerzye. Chociaż gotuje co druga mama, to co dziesiąta pewnie
    > byłaby w temacie.
    >
    > Zresztą, odnośnie wyglądu - chyba każdy, bez względu na branżę w jakiej
    > pracuje ma różnorakie fazy. Mnie się zdarza miesiącami łazić tylko
    > elegancko, luz rezerwując tylko na eksperymenty z krawatem (zajebiście
    > lubię ekstrawaganckie krawaty! :) ), po to tylko, żeby nagle z dnia na
    > dzień wskoczyć w podarte dżinsy i polar (taki w stylu trzy paski :) ).
> [...]

    Mowisz o swobodzie ubierania sie i "wyluzowaniu" poza praca a tego nie
    nalezy mylic z brakiem schludnosci (dobrze, ze nie marynakrka, adidasy i do
    tego jako ozdoba biale skarpetki-buuuu mam alergie). Z drugiej jednak strony
    czesto zastanawiam sie na ile ludzie potrafia oddzielis swoje zycie
    prywatne, osobiste od zawodowego. Z poczynionych obserwacji wnioskuje, ze
    osoby, ktore do pracy chodza ubrane tak jak poza praca, bardzo czesto
    przenosza swoje sprawy z zycia prywatnego na platforme zawodowa, a osoby,
    ktore do pracy przychodza nazwijmy to umownie w garniturze a poza praca, tak
    jak napisales "wskakuja" w swobodne t-shirty, dresy, etc., potrafia w jakis
    sposob oddzielic swoje zycie prywatne od zawodowego. To z kolei zrodzilo we
    mnie refleksje czy w pracy nalezy pokazywac emocje.

    Pozdrawiam DO