PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna › Re: informatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna
  • Data: 2004-11-15 21:33:33
    Temat: Re: informatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna
    Od: "Darek" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:327711172.20041115215118@poczta.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Przeglądając ogłoszenia z gazet odnośnie pracy jako "informatyk"
    > przestraszyłem
    > się widząc jak mało się ich pojawia (Gazeta Wyb).
    >
    > Jak Wy sądzicie ? Czy jest obecnie i będzie zapotrzebowanie dla
    > informatyków
    > takich jak ja, tzn. nie profesjonalistów w jednym kierunku (np
    > programowanie),
    > ale w całości, tzw. administracji, czyli w skład której wchodzą znajomość
    > OS'ów,
    > baz danych, serwerow różnej maści usług, szyfrowania przesyłu. Przecież
> [...]

    Zawod informatyka jako "pana od komputera" dawno sie zdeaktualizowal. Za
    sprawa odpowiednich narzedzi obsluga komputera staje sie coraz prostsza i
    dostepna dla mas. Napisac prosty program (np w VBasic), stworzyc portal
    (PhpNuke) czy sklep internetowy (OScommerce)moze nawet 12latek. Teraz licza
    sie konkretne, waskie specjalizacje np. specjalista Oracle.