PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: "informatycy"...
  • Data: 2002-07-02 13:41:05
    Temat: Re: "informatycy"...
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:afs9l8$i73$1@news.tpi.pl...
    > A mi sie wydaje, że ludzie po studiach informatycznych (na poważnych
    > uczelniach), mają kompleksy.

    Jak to mówią: masz rację, _wydaje_ Ci się.

    > Przez 5 lat wtłaczano im do głowy zupełnie
    > nieprzydatne w realnym świecie rzeczy i mają tego świadomość. Wkurza ich
    to,
    > że tak naprawdę g......no umieją i próbują się tutaj na grupie
    > dowartościować, wykazując swoją wyższość nad wg nich "domorosłymi"
    > informatykami, którzy niejednokrotnie przewyższają ich o klasę.
    > Pracuję z takim jednym mgr-em. Jedyne co umie to DOS-a, trochę Novella,
    ale
    > za to chwali się, że umie programować w Assemblerze i Clipperze.

    O! Gdzie się taki uchował?

    > Ja osobiście zrezygnowałem z ubiegania się na studia informatyczne (UW) po
    > przeczytaniu programu studiów. Takie bzdury jakich tam uczono pierwszy raz
    > zobaczyłem i uznałem, że to strata czasu, tym bardziej, że świat w tej
    > dziedzinie tak szybko się zmienia.

    A co konkretnie uznałeś za owe bzdury?
    Jak to jest na UW nie wiem, ale w programie studiów na II PW były głównie
    rzeczy, które się łatwo nie przeterminowują.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.