PracaGrupypl.praca.dyskusjeile srednio zarabia asystentka › Re: ile srednio zarabia asystentka
  • Data: 2006-02-19 22:26:28
    Temat: Re: ile srednio zarabia asystentka
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przecież to było zwykłe pytanie poprostu chciałam się zorientować, ale
    > widzę,że jakoś nikt nie chce mi pomóc.

    Jak ktoś może Ci pomóc skoro pytasz w stylu "ile kosztuje kilo..."

    Chodziło o stanowisko asystentki w
    > dość dużej firmie.

    Już lepiej, jakieś zacieśnienie :-) Myślę, że spokojnie powinna dostawać min
    1100 zł netto. Ale pewnie czynników o tym decydujących jest wiele.

    A tak poza tym jakby mi ktoś zaproponował pracę polegającą

    Staram się :-)

    Pozdr
    Kriss