PracaGrupypl.praca.dyskusjeile Wam zajmuje przeczytanie GW Praca ? › Re: ile Wam zajmuje przeczytanie GW Praca ?
  • Data: 2005-01-24 15:13:56
    Temat: Re: ile Wam zajmuje przeczytanie GW Praca ?
    Od: "Sebastian" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > GWP Wrocław - 56 str.

    Tutaj jest o tyle fajnie, że 1/3 ofert pracy to PH Farmaceutyczni ;))) więc
    szybko można sobie przefiltrować to badziewie. Zostaje ok 38 stron z czego
    pięć jest w ogóle nie potrzebnych. Mi też zajęło ok 1h przeanalizowanie
    wszystkich ogłoszeń :).

    > czyli syt idze w dobrym kierunku w państwie naszym :)

    Może i tak, ale jakoś na razie nie mogę tego odczuć. nadal nie mam pracy
    ( Albo umowa zlecenie, albo 1/8 etatu ;))) albo 25h na dobę :]]

    pozdrawiam i życzę szczęścia

    Sebastian