PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma Banpol - ktoś pracował, pracuje › Re: firma Banpol - ktoś pracował, pracuje
  • Data: 2003-01-24 22:38:25
    Temat: Re: firma Banpol - ktoś pracował, pracuje
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosili mnie o przesłanie swojego CV (ogłaszali się jakoś pod koniec
    > grudnia) ale widocznie nie odpowiadała im moja osoba.
    > Wpisz w wyszukiwarce www.google.pl nazwę banpol, a dowiesz sie o nich
    > pewnych rzeczy. W Rzeczpospolitej pisali o nich co nie co...

    Wpisywanie w Google tego czego szukam to u mnie odruch bezwarunkowy.
    Ja pytam o to jaka atmosfera panuje w firmie, ile ludzie zarabiają,
    czy szef nie jest pierd... ;-) itp. itd.

    Na stronie firmowej (którą przeczesałem dokładnie) nie napisali by przecież,
    że np. zalegają z wypłatami 3 miechy wstecz. :-)

    Dzięki za info. Po rozmowie kwalifikacyjnej opowiem jak było ;-)

    pzdr
    Gluestick