PracaGrupypl.praca.dyskusje"fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc. › Re: "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.
    From: Wojciech Jukowski <w...@j...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.
    Date: Fri, 30 Aug 2002 16:38:04 +0200

    witam,

    Roman Kubik wrote:
    > 1. jesli chcielibysmy sie tego trzymac, to musielibysmy sie tego trzymac ;-)
    > czyli bez wyjaztkow, zeby nie bylo zaraz miliona dyskusji na temat
    > 26.06 to poszlo bez telefonu stacjonarnego firmy X.Y.Z. a dzis moje
    > to nie poszlo.

    hm to chyba logiczne ze ogloszenia zawiera dwie metody kontkatu na
    wypadek gdyby jedna zawiodla (konto email zapachane / brak osoby pod
    telefonem).

    > a jak ktos szuka opiekunki do dziecka, tlumacza, korepetytora,
    > to imho ma prawo nie podac ani adresu ani telefonu. i tworzy sie precedens...
    > a potem z tego wychodza straszne chryje ze kogos preferuje, kogos innego
    > dyskryminuje...

    hm wydaje mi sie ze w obu przypadkach dodatkowy kontakt jest wskazany.
    opiekunka chyba moze wiedziec jakiego regionu miasta dotyczy oferta, a
    tlumacz, czy nie jest to firma, ktorej koledzy radza unikac.

    > 2. jak juz bysmy sie tego trzymali, to z polowa ogloszen by wyleciala
    > bezpowrotnie na pewno - czasem probuje dyskutowac z niektorymi
    > oferentami ,,po ludzku'' (a nie standartowa odpowiedzia numer 3)
    > i zwykle nie ma to sensu - po prostu ludzie podchodza do tego
    > na zasadzie ,,jest 20% bezrobocia, oferuje fantastyczna prace za 750,
    > a ty mi tu cos pieprzysz ze nie ma nazwy miasta w naglowku???
    > wyp*!, odp*! sobie znajde kogos bez internetu!''...

    a tu zgodze sie z mariuszem - pracodawcow tez chyba powinna dotyczyc
    podstawowa kultura osobista.

    --
    "For a word to be spoken," Ged answered slowly,
    "there must be silence. Before, and after." [ uk le guin ]