PracaGrupypl.praca.dyskusjedylematy przy odejsciu › Re: dylematy przy odejsciu
  • Data: 2006-08-21 14:27:57
    Temat: Re: dylematy przy odejsciu
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli od poniedzialku wezme 4 tygodnie l4 czy z ustaniem stosunku pracy
    > swiadczenia 80% sredniej z 6miesciecy bedze mi wyplacal ZUS?
    > Czy pracodawce mozna zaskarzyc za taka forme przymuszenia do
    > poprzumienia stron?

    Wg mnie nie zostałeś przymuszony, tylko wybrałeś to co Ci odpowiadało. Co do
    chorowania mozesz chorować do woli, zwolnienia ślesz do ZUS po ustaniu stosunku
    pracy. Licz sie z kontrolami i nękaniem ze strony ZUS, bo tam wbrew pozorom idioci
    nie pracuj też.

    Na przyszłośc raczej wybieraj - jak masz wybór, wypowiedzenie ze strony pracodawcy -
    przynajmniej możesz z nim (wypowiedzeniem) ewentualnie polemizowac w sadzie.
    A ogólnie to uważam, że jak pracodawca nie chce, żeby ktos u niego pracował, to
    powinien miec prawo swoje marzenia spełnic w tym wzgledzie (oczywiscie podobnie jak
    pracownik, który nie chce juz gdzies pracowac)

    Wojtek