PracaGrupypl.praca.dyskusjedorabianie a renta (i jej zwrot) › Re: dorabianie a renta (i jej zwrot)
  • Data: 2004-09-30 16:58:33
    Temat: Re: dorabianie a renta (i jej zwrot)
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > umowę o pracę z wynagrodzeniem 1.884 brutto. Mam też kilka godzin w szkole
    > na umowie - zleceniu, ale o tym chyba ZUS nie musi wiedzieć ;-). Ponieważ
    > wysokość osiągniętego przeze mnie przychodu przekroczy określone przez ZUS
    > 70% przec. wynagrodzenia, wypłacane mi świadczenie zostanie ograniczone. W
    > związku z tym mam kilka pytań:

    na zusie za bardzo sie nie znam

    musze cie zmartwic - zus o twoim zleceniu moze sie dowiedziec, jesli od tej
    kwoty odprowadzana jest jakakolwiek skladka zusowska

    po drugie radzilbym wyjasnic sprawe jak najszybciej, USy lubia czekac dosc
    dluga wiedzac ze obywatel przeskrobal, a pozniej na koniec dowalaja kary i
    odesetki karne np. za 4 lata, czy tak jest z ZUSem nie wiem