    From: gromax <g...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: d
    Date: Sat, 20 Aug 2005 23:00:12 +0200

    > Naprawdę długa odpowiedź może nawet za długa i czasami odbiegająca od
    > tematu
    to teraz pomyśl co musi wiedzieć pracodawca nt. zatrudniania i jak
    kalkulować co dla niego jest opłacalne. przypominam poruszony temat- czy
    KP jest tak bardzo restrykcyjny i nieżyczliwy dla pracodawców. a nie da
    się powiedzieć że jest "tylko KP"

    > Zrozumiałem z tego że nic nie jest ważne tylko kasa
    hmm... a po co sie pracuje? jak chcesz to pracuj dla idei, ja wolę dla
    kasy. I przeczytaj co napisałem jeszcze raz, nie napisałem że tylko kasa
    jest ważna.

    > Czyli praca 10-15h dziennie bez wolnych sobót czasami i w niedzielę, przerwy
    > śniadaniowe odliczone od czasu pracy, żadnych świadvczeń socjalnych , o
    > urlopie nie wspomnę bo po co. Byle jak najwięcej zarobić
    a nie sądzisz że dlatego jest KP żeby te sprawy regulować? chyba ze masz
    na myśli rozwiązania KC, ale wtedy mądrze negocjuj umowę (bo KP nie
    chroni). KP pracownika chroni m.in. w ten sposób, że norma dzienna to 8
    godzin, a jeżeli ten czas zostanie przekroczony to przy wyliczeniu
    średniomiesięcznym tydzień pracy powinien mieć 40 godzin. Wszystko ponad
    to nadgodziny, dodatkowo płatne lub do odebrania w postaci wolnego dnia

    > I jak długo ? do 35 roku życia ? A póżniej nerwica, zawał i w piach. czy tak
    > ma to wygladać
    mądry pracownik z mądrym pracodawcą będa potrafili ułozyć prawidłowo
    czas pracy

    > Tomek.

    gro