PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy nalezy mi sie zasilek ? › Re: czy nalezy mi sie zasilek ?
    From: "Jean" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy nalezy mi sie zasilek ?
    Date: Fri, 25 Apr 2003 21:25:14 +0200

    1. jesli zarobiles 5000 to i tak na zasilacz za malo, gdyz musialbys
    zarabiac
    przez 12 miechow po 760 zeta, oraz miec oplacany zus, ale skoro jestes
    studentem pewnie byl odprawadzany tylko podatek i zdrowotne
    2. bezrobotnym mozesz byc jesli nie jestes studentem dziennym (nie pisales
    jakim)

    wiec zasilacza nie dostaniesz

    Jean