PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy › Re: czy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy
    From: "Habier" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy
    Date: Wed, 1 Oct 2003 16:39:07 +0100
    Sender: h...@p...onet.pl@net2-3.telkab.pl

    Użytkownik "siny" <s...@o...pl> napisał:
    > znalazł ktoś pracę w kraju czy za granicą proszę o opinie

    witam,

    ja znalazlem - moge sie pochwalic -moze troszke przypadkowo, ale zawsze.

    "najsamiperw" wyslalem moja aplikacje do takiego biura
    w odpowiedzi na oferte pracy - oczywiscie nic z tego nie wyszlo.

    po uplywie jakiegos roku moze 18 miesiecy dostalem telefon. Nawet nie
    pamietalem skad
    maja moje dane/cv. I tak pojechalem na spotkanko. Potem juz na drugie do
    firmy, w ktorej mialem pracowac.

    Warunki nie byly najlepsze (mysle o warunkch zatrudnienia/umowie) i praca
    trwala tylko 5 miesiecy, ale to duza i znana korporacja
    a to juz teraz procentuje.

    Wg mnie im wiecej osob/instytucji/firm bedzie wiedzialo o Twoim istnieniu i
    Twoim potencjale (nawet na papierze)
    tym wieksze szanse zlapania pracy. Ja mialem szczescie.

    pzdr
    zyczac powodzenia
    Habier