PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ktoś był na spotkaniu organizacyjnym w CSSMB - Wrocław › Re: czy ktoś był na spotkaniu organizacyjnym w CSSMB - Wrocław
  • Data: 2003-02-05 15:24:23
    Temat: Re: czy ktoś był na spotkaniu organizacyjnym w CSSMB - Wrocław
    Od: "konik" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gluestick" <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Co o tym sądzicie ?

    Mnie także bardzo to zaskoczyło. Byłem na spotkaniu, przyszło tak na oko z
    60-80 osób. Pokój okazał się salą wykładową. Rozdali testy po czym
    prowadzący spotkanie łagodnie oświadczył, że firma jest z Ząbkowic Śląskich.
    Po tym fakcie salę opuściło 50% rekrutantów. Ja wyszedłem chwilę później,
    licząc, że powiedzą coś więcej - niestety. Firma poszukuje 3 osób -
    administratora, programisty-administratora baz danych oraz
    projektanta-grafika komputerowego.
    Po więcej informacji - zapraszam prywatnie.

    --
    Bartosz Konefał
    k...@b...gnet.pl