PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobieta 30 letnia ma szance na au pair? › Re: czy kobieta 30 letnia ma szance na Au pair?
  • Data: 2002-08-08 14:51:48
    Temat: Re: czy kobieta 30 letnia ma szance na Au pair?
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Spoko. Ja sądziłem, że do dzieci to 30-latka z reguły ma więcej
    dzoświadczenia i cierpliwości niż 20. Ale twoje argumenty są logiczne i
    zapewne prawdziwe. Młodszą osobę da się jeszcze wychować (bardziej ją ścigać
    > i obciążać) a starszą raczej nie.

    Prawdziwe, prawdziwe - bylam, widzialam. I dlatego nie zdecydowalabym sie
    nigdy na te prace. Specjalne predyspozycje sa potrzebne, m.in. dobre zdrowie
    (takze psychiczne).
    Doswiadczenie z dziecmi to sprawa drugorzedna, choc najczesciej trzeba sie
    wykazac referencjami, ktore sa sprawdzane.
    Co do cierpliwosci, to im jestesmy starsi, tym chyba gorzej z tym, niestety
    :(
    Pozdrawiam :)
    Iwonka