PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy był ktoś (lub jest) agentem ubezpieczeniowym ?? › Re: czy był ktoś (lub jest) agentem ubezpieczeniowym ??
    From: "Rider" <r...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy był ktoś (lub jest) agentem ubezpieczeniowym ??
    Date: Sun, 19 Jan 2003 19:01:10 +0100

    > 7 lat byłam sekretarką CU. Ale na szczęście etatowym pracownikiem firmy,
    > choć licencjonowanym agentem.
    > Czasem aż żal było patrzeć... Ludzie omamieni zarabianiem strasznych
    > pieniędzy, ostatnie grosze wydawali na kursy.
    > To jest zwykła akwizycja, jeśli masz bogatych albo naiwnych znajomych i na
    > tyle bezczelności i tupetu w sobie żeby tę kasę od nich wyrywać, a do tego
    > na tyle upierdliwosci, że jak cię dzwiami przepędzą to oknem wleziesz - to
    > spróbuj.
    > Licz się z tym że możesz przez swoją namolność stracić znajomych, bo oni
> [...]

    Witam,

    Chcialbym byc takim optymista odnosnie etatu...Stala posadka...Dzisiaj
    takich nie ma. Na najwyzszych stolkach sie zmienia a definicja stalej i
    cieplej posadki juz nie istnieje.
    Dorabianie po dziennym etacie...Hmm...No coz, jezeli etat trwa 8 godzin to
    czemu nie ale jesli szef kaze zostac 12 to nie wiem czy bedzie ci sie
    chcialo. Co do bogatych znajomych...No coz moje zdanie jest takie. Sa
    ubezpieczenia w firmach, wiekszosc szanujacych sie firm ubezpiecza
    pracownikow, bogaci ubezpieczaja swoje majatki domy i super samochody. W tym
    roku weszlo OC lekarzy a jak wejdziemy do unii to bedzie tez OC budynkow i
    ludzi. Wiec wydaje mi sie ze nie jest to tylko akwizycja bo jak trzeba to
    bedzie miec to sami ludzie beda szukac i juz tak jest. A jak nazwiesz
    stanowisko przedstawiciela handlowego. To jest dopiero akwizycja,
    sprzedawaj, sprzedawaj i jeszcze raz sprzedawaj a jak nie to
    wypierdalaj...Tak to wyglada. Najsmieszniejsze ze jak sie przeglada oferty
    pracy to co najmniej od roku 90% wszystkich ofert to przedstawiciele
    handlowi. Czasem sie to inaczej tylko nazywa dla niepoznaki np: Konsultant
    ds. kontaktu z klientem...Dumnie brzmi co...? A jak przeczytasz zalozenia
    juz wiesz wszystko: Zdobywanie nowych klientow, itd
    Co do ubezpieczen to mysle ze tak jak w kazdej branzy znajomosci sa wazne
    ale liczy sie oferta. Nikt mi nie powie, ze ktos wybierze oferte gorsza
    tylko dlatego ze zna goscia ubezpieczajacego...Trzeba miec Dzialalnosc
    Gospodarcza ale jest to plusem, gdyz mozesz na ta dzialanosc robic wszystko,
    lacznie z ciagnieciem etatu. A jak zapewne wiesz latwiej o prace gdy sie ma
    DG.
    Oczywiscie nie chce tutaj w niebiosa zachwalac ubezpieczen. Trudna praca,ale
    ktora dzis jest latwa, pomijajac to, ze jej nie ma...Zastanow sie czy dasz
    rade,jakie masz znajomosci i dla jakiej firmy chcialbys robic. Liczy sie
    firma i jej oferta. Z dobra oferta przebijesz sie wszedzie.No oczywiscie
    wszystko zalezy od ciebie, czy jestes przebojowy i sie nie boisz bo jak sie
    boisz to rzeczywiscie zostan na etacie.
    Na zakonczenie chce powiedziec, ze ja nie jestem agentem, mam inny biznes
    ale mam znajomych ktorzy w tym siedza i jesli ciebie to pocieszy to potrafia
    zarobic 40tys w kwartale...

    pozdrawiam,

    Rafal