PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy 3-umowa jest umową na czas nieokreslony? › Re: czy 3-umowa jest umową na czas nieokreslony?
  • Data: 2004-09-02 17:21:17
    Temat: Re: czy 3-umowa jest umową na czas nieokreslony?
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:71d1.00000735.41362bb7@newsgate.onet.pl...

    > nie chc Was rozczarować, ale ja zawsze po dwóch kolejnych umowach(6-cio
    > miesięcznych) mam min.30 dni przerwy i znowu kolejną umowę.

    Muszę Cię zmartwić, ale dopiero przerwa ponad 30 dni (czyli min. 31 dni)
    powoduje, że można zacząć od nowa zliczanie umów na czas określony.

    > Zawsze się znajdzie
    > sposób żeby pracownika nie zatrudnić na stałe:( i w tem sposób pracuję
    juz 5
    > lat, a teraz jestem na 10 umowie

    Na pracodawcę postępującego niezgodnie z obowiązującymi przepisami też są
    sposoby, ale pracownicy powinni (w swym własnym interesie) zapoznawać się
    z ciągle zmieniającymi się przepisami prawa pracy.

    Pozdrawiam

    wa