PracaGrupypl.praca.dyskusjeczepiam sie › Re: czepiam sie
  • Data: 2003-02-08 22:00:20
    Temat: Re: czepiam sie
    Od: w...@g...pl (WOJSAL) szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny(a) Monika napisal(a) Fri, 7 Feb 2003 19:03:03 +0100:
    >Czepiam sie troche, ale mam pytanie: czy pracodawca moze zmusic pracownika
    >do przedstawiania sie przez telefon imieniem i nazwiskiem. Dodam, ze
    >stanowisko pracy to ksiegowa, wiec odbieranie telefonow nie jest glownym
    >obowiazkiem.

    Nie wiem czy moze zmusic, ale mysle ze umiejetnosc
    przedstawienia sie to raczej kwestia kultury a nie
    obowiazku.

    >Czy dziala tu jakas ochrona danych osobowych czy cos takiego?

    A to ciekawy problem. Ta ustawa jest tak kretynska, ze
    kto wie mozna by sie ja podeprzec by sie nie przedstawiac.
    Ja jednak nie uwazam by trzeba bylo uciekac sie do takich
    sztuczek.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)