PracaGrupypl.praca.dyskusjecv na dwie strony czy na jedna › Re: cv na dwie strony czy na jedna
    From: "rapatang" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cv na dwie strony czy na jedna
    Date: Tue, 10 Sep 2002 16:05:12 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Kwolek" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:alj53r$gd$1@news.onet.pl...
    > Witaj
    >
    > 1 strona ma swoje przewagi, gdyz wiadomo, ze na niektore stanowiska
    > przychodza dziesiatki, jezeli nie setki zgloszen, a ludzka uwaga i
    zdolnosc
    > do koncentracji jest ograniczona.
    > Jednostronnicowe CV ma swoje przewagi:
    > - zwiezlosc
    > - szacunek dla odbiorcy
    > - przekaz najistotniejszych informacji (reszte mozna uscislic na
    rozmowie -
    > jezeli nie jestes w stanie przekazac wszystkiego na 1 stronie to... masz
    > problemy ze skuteczna komunikacja).

    dziekuje Grzesku,

    bardzo zwiezle i dyplomatycznie przedstawiles mi racje za 1 strona, nie jest
    to w mom przypadku dylemat retoryczny. Cv mojej dziewczyny ktore jak ulal
    pasuje do 1 strony, moi znajomi marszczac nos rozbijaja na 2 strony,
    zmieniajac czcionke na 12 , kazdy akapit , kazda umiejetnosc rozdzielajac
    linijka wolna.

    w takim wypadku dokument zyskuje na czytelnosci,ale nawet cv zoltodzioba (a
    moja Dorka nim nie jest) na jednej stronie sie nie zmiesci, dziwi mnie
    troche ich upartosc.

    Z drugiej strony wysylamy juz oferty od ponad miesiaca a odzew jest
    slabiutki.

    --

    Rapatang