PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-15 10:19:30
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Nov 2004 11:00:57 +0100, Piotr Kreglicki

    > To powiedz jak te 8 milionów żyje w najbogatszym kraju świata, ja im nie
    > zazdroszczę, ja już wole siedzieć na bezrobociu w Polsce.
    > No ale jaki jest sens tego porównania?

    Kiedys przezylem duzy szok, gdy przeczytalem, ze w liczbach bezwzglednych
    w czasach obecnych na swiecie jest najwieksza liczba NIEWOLNIKOW , czyli
    ludzi bez jakichkolwiek praw, kupowanych i sprzedawanych, ktorych mozna
    zabic i wykorzystac na wszelkie sposoby bez wiekszych kosekwencji
    prawnych, w calej historii ludzkosci. W czasach starozytnych, w Rzymie,
    Grecji. Egipcie - nigdy nie bylo tylu milionow niewolnikow co
    obecnie.Naturalnie inaczej to wyglada, gdy przejdziemy na procenty do
    ogolu ludzkosci.
    Czy w zwiazku z powyzszym nalezy uznac, ze dominujaca formacja w czasach
    obecnych jest niewolnictwo, poniweaz liczba niewolnikow nigdy nie byla tak
    wielka jak obecnie?

    pzdr
    Krzysztof