PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-15 22:04:53
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: Piotr Kreglicki <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Józek napisał(a):

    > Płacąc 400 - 500 zł uważasz za inwestowanie ?

    To według ciebie prawie wszyscy Polacy są zatrudnieni w supermarketach?
    Normalnych firm nie ma?
    Skoro przyjęcie do pracy nowego będzie go kosztować 2-3 razy tyle to ja
    sie nie dziwie, że pracodawcy nie mają ochoty zatrudniać. W przypadku
    małych firm to może często oznaczać być albo nie być.
    To, że rynek pracy w Polsce wygląda tak jak wygląda jest "zasługą"
    zarówno pracowników jak i pracodawców.

    > Ja Ci się nie pytałem o programy, tylko ludzi, partie!
    > A powiedz ile masz czasu na poznanie kandydatów, tydzień, miesiąc, wybory
    > w maju a my nie wiemy czy w maju czy może w październiku, a co się możesz
    > dowiedzieć o kandydatach ile ma lat dzieci i wykształcenie a i profil.
    > A jaki będzie system jedno mandatowy czy obecny, a może inny a prezydent
    > nie za vetuje? zostało 5 miesięcy a co Ty wiesz o wyborach...

    Prezydent zgodnie z konstytucja zarządza wybory na 90 dni przed upływem
    kadencji paralamentu a wybory muszą się odbyc w dniu przypadającym w
    ciągu 3 dni przed upływem kadencji. Mało ci czasu? Chcesz sie życiorysów
    na pamięc uczyć?
    Ja nie wiem gdzie ty mieszkasz i kto z twojego okręgu wyborczego będzie
    kandydować więc się mnie nie pytaj na kogo głosować. Ja nie mam ani
    obowiązku ani ochoty mysleć za ciebie.

    P. Kręglicki