PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-15 13:33:56
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: Piotr Kreglicki <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Józek napisał(a):

    > I to jest podstawowe pytanie.

    No a może jednak jej nie ma? A może bardziej opłaca się inwestować w
    obecnych pracowników niż zatrudniać nowych?

    > Po pierwsze: pokaż mi kogo powinni wybrać, ja nie wiem.

    Na pewno nie tych co obiecują większe zasiłki, więcej socjalu i
    minimalną płacę 900 zl. Wystarczy chcieć się wczytać w programy
    gospodarcze poszczególnych partii, żeby odsiać tych co o ekonomii
    pojęcie maja blade. Żadna partia ideałem nie jest, ale niektóre są
    bardziej PRLowskie niż inne.
    Ile osób tak na dobrą sprawe przed dokonaniem wyboru usiłuje się
    dowiedzieć czegokolwiek o kandydatach? A potem jest zdziwienie, że
    poseł/posłanka zachowuje się w taki a nie inny sposób.

    > Po drugie: czy na pewno wiesz o czym piszesz, to porównaj zadłużenie
    > Gierka i dzisiejsze, dołóż jeszcze majątek jaki przejedliśmy w ostatnich
    > 15 latach.

    No to logiczne, że jest wyższe bo odsetki rosną. A to że pozostałe rządy
    powiększały zadłużenie to inna sprawa.

    > Przeczytaj co napisałeś. Brak pieniędzy na finansowanie mojego pomysłu a
    > jednocześnie są pieniądze na darmozjadów, więc jak są pieniądze czy ich
    > nie ma?

    A może nie umiesz dobrze sprzedac tego pomysłu? A może to nie jest
    wystarczająco dobry pomysł? Przyczyn może byc wiele i niekoniecznie musi
    to być brak pieniędzy.

    P. Kręglicki