eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeco potrzeba do pracy w serwisie lub sklepie rowerowym !!! › Re: co potrzeba do pracy w serwisie lub sklepie rowerowym !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.task.gda.pl!not-for-
    mail
    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co potrzeba do pracy w serwisie lub sklepie rowerowym !!!
    Date: Wed, 12 Nov 2003 10:48:20 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <bosvl0$bn3$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <borl0k$lb8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: qj77.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1068630497 12003 80.50.70.77 (12 Nov 2003 09:48:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Nov 2003 09:48:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.3.1) Gecko/20030425
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <borl0k$lb8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:100907
    [ ukryj nagłówki ]


    > mam pytanko zwiazane z praca w serwisie lub w sklepie rowerowym. a dokladnie
    > chodzi mi o to jakie sa potrzebne predyspodycje. ma to byc referat do szkoly
    > wiec prosze o powazne odpowiedzi. najlepiej jak by to byla jakas strona czy
    > cos w tym stylu, oczywiscie przyjme wszyestko. z gory dziekuje za wszystkie
    > informacje.
    > dziekuje i pozdrawiam !!!!!!

    Serwis:
    - znajomość tematu: standardów, zasad działania, konstrukcji, praw
    fizyki w zakresie odpowiednim do zagadnienia (tego się można nauczyć)
    - zdolności manualne, umiejetnośc posługiwania się marzędziami
    - staranność
    - cierpliwość
    - obowiązkowość
    - uczciwość
    - opanowanie
    - umiejętność komunikowania sie z innymi

    W odróznieniu od papierosów nie wypada przed klientem prezentować opcji:
    "Papierosy są dla czarnych i biedoty - my ich nie palimy, my je tylko
    sprzedajemy".
    Sprzedawca, co jeździ na codzień samochodem, a rower widuje jedynie w
    sklepie jest mało wiarygodny.

    Na jednej ze stron sprzedających rowery z USA podaje się, że pracownik
    nie powinien mieć w życiorysie dłuższych przerw niż 3 miesiące, których
    nie umie wyjaśnić - oraz, że powinien pamiętać, że sprzedawanie rowerów
    to ciężka i odpowiedzialna praca, a nie pogaduszki fanów wyższości
    jednej marki na drugą.

    Pzdr: Catbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 12.11.03 14:21 bzik

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1