PracaGrupypl.praca.dyskusjeco mozna zrobic z zyciem? › Re: co mozna zrobic z zyciem?
  • Data: 2007-04-11 05:55:18
    Temat: Re: co mozna zrobic z zyciem?
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > By? kto? lub mia? jakie? do?wiadczenie z doradc?/konsultantem zawodowym?

    U doradcy nie bylem, bo nie musialem dotychczas. Mam jasno sprecyzowane
    marzenia, pragnienia i cele.
    Ale nasunales mi pomysl na ciekawą tematyke tekstu ktory mam nadzieje w
    takim razie na dniach ukaze sie w moim serwisie.

    Tak naprawde testy nie sa konieczne. Sa inne sposoby na okreslenie tego co
    chcesz w zyciu robic. Bedzie to w bardzo duzym stopniu zbiezne z Twoimi
    predyspozycjami.

    Zreszta, najczesciej problem nie lezy w tym aby wiedziec i miec
    skonkretyzowane, ale aby to potem robic :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Bonza
    Bądź najlepszym! http://www.samodoskonalenie.com