PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest twoim najwiekszym osiagnieciem › Re: co jest twoim najwiekszym osiagnieciem
  • Data: 2004-11-10 19:49:55
    Temat: Re: co jest twoim najwiekszym osiagnieciem
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cmt90u$h39$1@news.onet.pl Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > A tak, że już personalnie zapytam: serio byś uciął dyskusję na temat
    > Twojego największego osiągnięcia? Jeśli tak, to właściwie dlaczego?
    Przecież nic podobnego nie twierdziłem, włączyłem się do dyskusji na etapie
    pytania o najbardziej _szaloną_ rzecz.
    Tu bym gościa rekrutera raczej spławił, bo pytanie jest głupawe (chyba, że
    to rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko wiejskiego głupka ;))). Poza tym
    może (choć nie w moim przypadku) dość obcesowo wkraczać w sferę prywatności
    i dlatego zasługuje na odpowiednią odprawę - dla zasady.
    Jako informatyk, żyjąc w naszej globalnej wiosce znam potęgę i znaczenie
    informacji - stąd mam lekkiego(?) hopla (którego bardzo lubię) na punkcie
    prywatności.
    A o tym, co uważam za swoje największe osiągnięcie/a sądzę, że rozmawiał bym
    bez większych ceregieli, przynajmniej tak mi się wydaje.

    Jotte