PracaGrupypl.praca.dyskusjeblaski i cienie bycia freelancerem... › Re: blaski i cienie bycia freelancerem...
  • Data: 2007-05-14 15:54:01
    Temat: Re: blaski i cienie bycia freelancerem...
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:f29vjd$5pj$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć Maćku,
    >
    > Nigdy i nic nie robię bez wcześniej podpisanej umowy. Taką mam zasadę.

    Zasada jest dobra, ale...

    W dobie intermetu bardzo często potrzebne jest coś "na szybko", a w takich
    sytuacjach podpisywanie umów schodzi na drugi plan.

    Poza tym - taka umowa powinna być przygotowana według jakichś tam reguł
    prawniczych, więc wzór jak najbardziej by się przydał, podobnie jak stały
    kontakt z prawnikiem, tak aby można było "dokroić" umowę do konkretnej
    sytuacji.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński