PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
  • Data: 2005-12-08 07:51:08
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: "Grzegorz Kasperek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > trudności z pamięciom.
    > 3) Kłamią: koleś mówi, że umie, a nie umie i liczy na to, że trafi na
    > większego kretyna od siebie, który się nie zoriętuję.

    Twój program oczywiście będzie wyjątkowo profesjonalny, bo Ty jesteś po
    wyjątkowo profesjonalnej uczelni,
    tylko jedną radę mam dla Ciebie - polskie komunikaty w okienkach dialogowych
    pisz ze słownikiem ortograficznym, ponieważ cały czar pryśnie gdy użytkownik
    przeczyta że jego komputer ma problemy z "pamięciom",
    nie chce mi się wierzyć, że po latach studiów informatycznych i odmieniania
    słowa pamięć przez wszystkie przypadki (jedno z najczęściej uzywanych słów w
    informatyce) robisz takie byki,