PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
  • Data: 2005-12-08 10:22:09
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:439742dd$0$1489$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Witam,
    > To bezrobocie nie polega na tym, że nie mam miejsc pracy, tylko na tym, że
    > nie ma właściwych osób na te miejsca pracy które są. Ludzie kończą studia,
    > wydając kupe kasy na nie(łącznie ze zlecaniem prac dyplomowych i innych) i
    > tak naprawdę nic nie potrafią. Jest wchuj miejsc pracy dla specjalistów,

    O, nastepny sie zorientowal :)

    > Mam kurde 3 stanowiska(2 dla programisty webowego i jedno dla admina) i
    > chuj
    > bąbki strzela na święta, chceta to bierzta.

    To podalbys linka do jakiejs listy wymagan i tego, co oferujesz. Jak jest
    mozliwa elastyczna praca zdalna, to mam kontakt do dobrego webowego z pasja,
    ktory sie za czyms rozglada. Tyle ze jeszcze student dzienny.

    > I jeszcze ciekawostka:
    > Jak byłem na studiach zarabiałem pisząc programy na zaliczenie do różnych
    > szkół wyższych, głównie do Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, nawet
    > nie wiecie jakich kretynów ta szkoła produkuje, żygać się chce jak czytam
    > pod auspicjami PAN. Jeżeli jest ktoś z was uczniem w/w szkoły to radzę

    U Was w informatyce jeszcze nie jest tak zle. Prawdziwa masakra z udawanymi
    studiami dzieje sie w naukach ekonomicznych. :)

    A poza tym uzywaj spellcheckerow i nie klnij tyle.

    I.