PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
  • Data: 2005-12-08 08:05:14
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: HERAKLES <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twój program oczywiście będzie wyjątkowo profesjonalny, bo Ty jesteś po
    > wyjątkowo profesjonalnej uczelni,

    To tak na prawde nie ma nic do rzeczy po jakiej uczelni, ale rozrzut tych co
    nic nie umieją w zależności od uczelni jest tak uderzający, że nie sposób
    tego faktu pominąć, ja swoją drogą wolałbym nawet szalonego pasjonata po
    podstawówce, który całe życie klepie w c jakieś pierdoły, niż cwaniaka
    studenta, który ciężko zarobione pieniądze rodziców(czasem się zdarza że
    nawet swoje) wydaje na szkolne zaliczenia.

    > tylko jedną radę mam dla Ciebie - polskie komunikaty w okienkach
    > dialogowych pisz ze słownikiem ortograficznym, ponieważ cały czar pryśnie

    faktycznie coś spel się nie odpalił, ale już zaznacza na czerwono także
    wszystko powinno być dobrze.