PracaGrupypl.praca.dyskusjeZnajomosci › Re: Znajomosci
    From: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Znajomosci
    Date: Wed, 19 Jun 2002 14:24:59 GMT

    Panie Deffje!
    > Panie Dyksinski
    >To co napisal kolega iron, jest prawda,
    -Niestety az za bardzo.
    Tzn. wytarte, wsteczne, ale przede wszystkim BEZDENNIE GLUPIE
    poglady, które stawiaja informatyków w bardzo zlym swietle.
    Z postu tego jegomoscia mozna bylo wywnioskowac, ze informatycy to sa
    juz tacy madrzy, ze najlepiej czuja sie w swoim (hermetycznym) gromie,
    problemy szarych uzytkowników sa glupie i powodujace uwstecznianie
    tych cudownych istot (bo juz przeciez nie ludzie), etc.
    Co tu sie dziwic ze nas (informatyków) ludzie nie lubia...
    >a Ty jestes trolem ktory lubi wtracic swoje mierne, zlosliwe poglady na grupie.
    -A ty to niby jestes kto, zeby mnie tu od troli wyzywac?
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    I do tego troli z miernymi pogladami (a raczej miernymi i zlosliwymi
    pogladami...)
    > Oczywiscie krytyka jest czasem potrzebna, ale krytyka konstruktywna a nie
    glupio-zlosliwa.
    Cóz dzieki takim sumieniom narodu Polska nie zaginie, a przy tym:
    1. Pokrzepia zniewazonych (bogu ducha winnych) kolegów.
    2. Konstruktywnie skrytykuja troli z miernymi i zlosliwymi
    pogladami.
    3. Gwaltownie zareaguja na "glupio-zlosliwa" krytyke.
    A ja mam tylko takie pytanie, czy to przypadkiem nie wina upalu?
    Co Deffje?
    :)
    Pozdrawiam
    Artur