PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlodziej` › Re: Zlodziej`
  • Data: 2006-02-24 09:52:28
    Temat: Re: Zlodziej`
    Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" napisał:
    > Ja nie pochwalam złodzieja. Ja potępiam kapuchę.
    > Nie chcę wdawać się w szczegółowe oceny bo właściwie nic nie wiemy o
    > detalach zajścia...

    Nic dodać , nic ująć. Popieram przedpiścę w całości. Kradzież jest ZŁA ale
    donosicielami się brzydzę.
    Nie zdziwię się, kiedy jakiś czas po winowajcy pracodawca zwolni donosiciela
    lub tamten zwolniony zadba o to, żeby współpracownicy się dowiedzieli.
    Kwestia czasu i sam się zwolni, bo presji nie wytrzyma.
    Czasy są niestey takie, że jeden patrzy na drugiego wilkiem aby ochronić
    swoje miejsce pracy.

    P.