PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlodziej` › Re: Zlodziej`
  • Data: 2006-02-24 10:56:07
    Temat: Re: Zlodziej`
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jolanta [Thu, 23 Feb 2006 13:44:29 +0100]:

    > jak byś sie czul pracując w tej firmie, a inni wciąż
    > wytykaliby cię palcami,ze jestes kapuś.....i przestaliby
    > z toba rozmawiać w ogóle bo baliby sie,ze znów doniesiesz
    > o czyms co usłyszysz, zobaczysz.....

    Jak są złodziejami, to słusznie się boją ;> Ale złodziei
    niekoniecznie chcę mieć jako znajomych, więc mówiąc szczerze
    dynda mi i powiewa ich opinia o mnie.

    Co do samego złodzieja - to niech on się lepiej zastanowi,
    jakby się czuł mając _mnie_ cały czas koło siebie. Bo mi się
    nastawienie do niego nie zmieni i zapewniam Cię, że on by
    miał większy problem z towarzystwem niż ja.

    Czemu boisz się być sobą, robić słuszne rzeczy i bronić
    własnej opinii o czymś?

    Kira

    --
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|