PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlodziej` › Re: Zlodziej`
  • Data: 2006-02-23 13:24:14
    Temat: Re: Zlodziej`
    Od: AKS <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłam kiedyś może nie świadkiem samej kradzieży, ale usłyszałam
    o niej od samego złodzieja. Pochwalił się tym co zrobił.
    Nie zrobiłam nic. Z perespektywy czasu żałuję, bo kradzież to kradzież,
    natomiast wiem też, że ówczesny szef nie pogroziłby nawet palcem
    bo nie potrafił kompletnie zarządzać. Byłam nowym pracownikiem,
    ale widziałam też, że taki donos niczego nie zmieni,
    a mnie koledzy życie 'umilą'.
    Finał był taki, że po latach 'ślepoty' szefa, pracownicy
    zrzucili całą odpowiedzialność za braki na niego i zarząd go zwolnił..

    AKS