PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Date: Mon, 2 Oct 2006 08:59:58 +0200
    <ef0ntt$jmo$1@nemesis.news.tpi.pl> <ef0ve8$hae$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <ef113k$2nmo$1@news2.ipartners.pl> <ef81fh$qtf$1@news.onet.pl>
    <ef825u$ea2$1@news2.ipartners.pl>
    <j...@4...com>
    <efg37c$200a$1@news2.ipartners.pl> <efg3ir$f08$1@news.onet.pl>
    <efg416$20dm$1@news2.ipartners.pl>
    <9...@4...com>
    <efghc2$28oh$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@j...kofeina.net>
    <efk1cj$16h9$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@j...kofeina.net>
    <eflhoe$2271$1@news2.ipartners.pl>

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:eflhoe$2271$1@news2.ipartners.pl...

    > Normalnie. Tu już niedługo będę zarabiał po dwie średnie krajowe, a mam
    > relatywnie niskie koszty utrzymania. To mi pozwoli gromadzić kapitał
    > znacznie szybciej, niż pracując za nawet nieco wyższą pensję w Anglii, ale
    > mając wprost nieporównywalnie wyższe koszty utrzymania.

    LOL... Sorry stary, ale to jest to bogactwo o ktorym piszesz!? Ciulanie
    kilkanascie lat odmawiajac sobie wszystkiego? Z dwoch srednich (niech bedzie
    z 4, bedziesz awansowal...) przez 15 lat? A czym takie zycie rozni sie od
    zycia na w UK osoby tyrajacej na zmywaku? Finansowo oczywiscie? Obawiam sie,
    ze dla fachowca dalej oplaca sie wyjezdzac... Liczylem sobie niedawno...
    zarabiam w Polsce calkiem niezle i nie licze kasy od pierwszego do
    pierwszego, zyjac na luzaku, oplacajac wszystko (wynajem kwadratu, bilety,
    silka, zarelko, ciuchy, wypady do knajpek, czesne za szkole itp.) jestem w
    stanie odlozyc 1000 zl miesiecznie nie krwawiac... a jakbym zacisnal pasa to
    sporo wiecej. Tyle samo odklada moj kolo w Milton rabiac wieprzowine w
    rzezni. Za pensje ktora proponowano mi w UK wystarczy na odlozenie, przy
    zyciu na tym samym poziomie, ok 5000 zl miesiecznie... jest roznica? I mowie
    o zyciu na tym samym poziomie - czyli na poziomie klasy sredniej ktora nie
    oszczedza bo musi, ale oszczedza bo jej zostaje po zaspokojeniu wszystkich
    potrzeb.
    pozdr
    /p