PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Data: 2006-09-30 10:43:25
    Temat: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "A jeśli mam być bogatym, to szybciej do tego dojdę tutaj."
    > Ja się pytam - jak, bo to sekret jakiś.

    Normalnie. Tu już niedługo będę zarabiał po dwie średnie krajowe, a mam
    relatywnie niskie koszty utrzymania. To mi pozwoli gromadzić kapitał
    znacznie szybciej, niż pracując za nawet nieco wyższą pensję w Anglii, ale
    mając wprost nieporównywalnie wyższe koszty utrzymania.

    > Zostaję tutaj, przynajmniej na razie z powodów innych. I finansowo to
    > wygląda tak, że dziecko, którego jeszcze nie mam powinno skończyć studia
    > mniej więcej wtedy, gdy ja skonczę spłacać mieszkanie.

    No ja mam taki plan, że za 15 lat chcę mieć kupione i spłacone własne
    mieszkanie. A dziecka nie planuję co najmniej przez 5 lat, a pewnie dłużej.