PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Data: 2006-09-28 13:06:10
    Temat: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a potem zdziwienie że ludzie uciekają za granice

    Moim zdaniem to głupie, aby uciekać z kraju za pracą.

    Jeśli mam być biednym, to mogę wszystkich zapewnić, że lepiej jest być
    biednym wśród biednych, niż biednym wśród bogatych. A jeśli mam być bogatym,
    to szybciej do tego dojdę tutaj. Co więcej, tam większość tutejszych
    specjalistów zniża się do zmywaka, gdy tutaj mogą pracować w zawodzie. Nawet
    za mniejsze pieniądze - a prawda jest taka, że niewiele mniejsze,
    uwzględniając tamtejsze wyższe koszty bieżące.